Saya Dan Shaklee Vivix - Minggu Pertama

Hari ini merupakan hari kedua minggu pertama saya mengambil vivix Shaklee.

Jantina : Perempuan
Umur : 36 tahun
Berat : 54.3 kg

Masalah yang saya hadapi sebelum ini:

- Rambut gugur
- Keletihan sepanjang hari
- Sembelit
- Jerawat muka
- Penuaan
- berat badan semakin meningkat
- rabun jauh

Percubaan hari pertama saya bersama vivix :

Berat saya berkurang ke 53.8kg
Namun saya berasa agak sakit dan lenguh di belakang badan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Suami bersama vivix shaklee

Jantina : Lelaki
Umur : 36 tahun
Berat : 76.5 kg

Masalah yhadapi sebelum ini:

- Rambut gugur
- Keletihan sepanjang hari
- Kolesterol berlebihan
- Jerawat muka
- Penuaan
- berat badan berlebihan


Percubaan hari pertama suami saya bersama vivix :

Berat badan masih sama      
Mengalami selesema agak teruk


Masih jauh perjalanan kami bersama vivix shaklee.



Comments

Popular posts from this blog

HARI PERTAMA PERJALANAN BERSAMA SHAKLEE